Daar is em, daar is em… (*)

Mijn boek is klaar.
Kan amper geloven hoe snel dat allemaal gegaan.
Vanavond of morgen heb ik het eerste exemplaar vast.
Erg trots op het resultaat.
Nu al.
Benieuwd naar de reacties.

(*) Voor de jeugdigen onder ons of zij die ook in volle EK geen voeling met het ronde lederen ding hebben:

8 reacties op “Daar is em, daar is em… (*)

  1. Vrind, bij deze nog eens mijn officiële verzoek om deze parel van 440gram in mijn bezit te krijgen.
    Liefst hier langs de rand van het water, ik zorg voor een Lindemans (of meer…)

    Like

  2. Je mag voor mij alvast een exemplaar van je nieuwe boek reserveren. Veel succes er mee; hopelijk krijg je veel interessante reacties hier op.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.